FreakyStyley Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 När jag ska gjöra en bild med textoch ska trycka på "uppdatera avatar" står det "Du kan inte ladda upp dena typ av bild"! Hjälp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 du måste ha en annan bildsort, vissa får man inte ha här på fuska.se men vissa bildsorter som gif får man ha (tror att man få ha gif va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicko_94 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 "De följande filtyperna är tillåtna: gif,jpeg,jpg,png" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 ok :angry: Men jag tar en bild på 6 kb men när jag gort klart den har den 20 kb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 mm.. det är för att du gör om den för mycket. Så.. försök att minska på storleken genom att ta på sämre kvalite, Om du ABSOLUT måste ha den bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Men det funkar ändå inte! Jag väljer en gif.bild men sen när jag gjort klart den blir det en doc.!"!!!!!!!!!!!!! :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Men det funkar ändå inte! Jag väljer en gif.bild men sen när jag gjort klart den blir det en doc.!"!!!!!!!!!!!!! :( :angry: Vad använder du för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 öhh...microsoft word :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst errror Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Öppna och spara den i Paint istället..där kan du spara den så att det blir .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Kopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Men, det går ju att skriva i Paint! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 ja Me med ful text och sånt :angry: Kopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint... men då står det "Ett delnings fel uppstod vid åtkomst av din fil(Fast min mapp heter inte så). :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.