Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Slagna I Skolan?


Rekommendera inlägg

  • Svar 160
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har faktiskt inte vart med om så mycket men detta kommer jag ihåg. Hände nån vecka innan skolan fick jullåv detta år.

 

Jag och 2 kompisar satt på ett ställe. Mellan 6.A och 6.B (Jag går i B) och då är det en vägg imellan och då började en jag brukar ha sälskap med till skolan skolan skjuta grus men en bandy klubba. Jag sa att om du skjuter 1 gång till så går jag och säger till. Han sluta i 20 sekunder sen gjorde det igen. Jag gick och sa till. Han fick lite skäll, sen stack läraren. Då börja han kalla mig glasögon orm och sköt grus på mig igen. Då gick jag till en vägg och luta mig mot den. Då kom han fram. Jag butta bort honom, då buta han in mig i väggen. Jag gick bort till 1 av mina kompisar som satt med mig. Då kasta han 1 3 cm sten på halse på mig. jag som inte brukar slåss vart svin arg och hoppa på honom. Slot honom prisis bredvid högra ögat. Då slog han mig. Då (kan kalla det) ladda ett salg. Då när jag skulle slå honom sluta jag tvärs och sparka han. Sen dess tror jag dom flesta vet att jag kan bli j*vligt sur på folk som retas och sånt. Men när jag gade slågs lite med honom gick jag ifrån, han följde inte efter. Jag gick in tog min astma medicin. Om han hade slagit mig 1 gång till innan/efter jag kom ut skulle han inte vilja ha varit i skolan den dagen.

 

MOHAHAHA. Jag vinner.

 

Sen i klassrummet innan läraren kom satt jag och snacka med en som slåss då och då. Då sa han jag slogs med att han inte slår glasögon ormar. Då sa jag. Kan du då förklara hur jag kunde få 2 slag av dig i magen och 1 i huvet? Och att du slog av mina glasögon. Men iaf han sa så dan efter också men men...

 

Han kommer inte gå på mig igen. tror jag :huh:

 

Men det va inte första gången jag har vart i "bråk" med han. Vi har hållt på mycket men inte slåss.

 

 

Det var ett långt inlägg xD

 

MVH slag: Jacob xD

Och du tror seriöst att vi ska fatta vad du skrev?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

i 7an 8an och 9an blev jag slagen av 3 elever som gick i min klass ända gångerna dom inte slog mig va när 2 av dom som slog mig va sjuka eller inte va i skolan då kunde man va med en som slog mig och han va as shyst då. Btw det var för längesen nu men känner smärtan än Men nu går jag på gymnasiet :) och 2 av dom som slog mig går där men den 3dje går inte där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...