Ruthar Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Jag har varit i bråk men ingen av dem jag bråkade med slog mig men om dem hade gjort det så skulle jag nog slagit tilbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Jag blir slagen, sparkad, knäad och armbågad dagligen av 21-28 åringarXD Fast de e för att jag kör Thaiboxning=D Ananrs har jag bara blivigt knäad i magen när jag va 8 år av en som va 11, för att jag ägde honom på fotboll.XD Nu för tiden tror jag ingen vill slåss med mig, för jag kör Thai och är ganska Stark:P Har bra gener=D Men är inte den som vill slåss, känns bara onödigt. Fast visst skulle jag slåss tillbaka om någon attackerade mig lr någon annan. man får väll inte använda armbågar i thaiboxning? :blink: kom på att man får det i vissa matcher :P Redigerat 27 December 2008 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Har aldrig blivit slagen (hårt), bara för skoj mellan kompisarna. Redigerat 28 December 2008 av DenSmarte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Jag har inte blivit slagen själv, men jag har sparkade till en "mobbare" i magen när jag gick i 4:an för att han puttade en av mina kompisar ner för en stentrappa. Redigerat 17 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag blir inte slagen om inte nån annan försöker hålla fast mig. 4 års karate sitter kvar, jag bara blockar eller väjer undan och går bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eh på skoj har jag väl blivit slagen på armen --. Men en gång slog jag min kompis på huvudet för att jag hade lust haha :P han brydde sig inte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eh på skoj har jag väl blivit slagen på armen --. Men en gång slog jag min kompis på huvudet för att jag hade lust haha :P han brydde sig inte -.- Ja, men du ska endå inte slå din kompis. Ett citat: "Du ska behandla andra, precis som du själv vill bli behandlad." Tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 I 0:an och 1:an blev jag slagen ibland i skolan,men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eh på skoj har jag väl blivit slagen på armen --. Men en gång slog jag min kompis på huvudet för att jag hade lust haha :P han brydde sig inte -.- Ja, men du ska endå inte slå din kompis. Ett citat: "Du ska behandla andra, precis som du själv vill bli behandlad." Tänk på det. member har talat visa ord :lol: OnT: nej ja har inte blivit slagen i skolan, inte seriöst iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Har blivit slagen & delat ut slag i skolan ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 När jag gick i 2 bråkade jag med min kompis storebror som gick i 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 OoH badboy xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.