Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Slagna I Skolan?


Rekommendera inlägg

  • Svar 160
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hÄR KAN NI BÄRETTA OM NI BLIVIT SLAGNA I SKOLAN! Själv har jag blivit slagen av en stark kille i min klass. Mina kompisar sa att han var grinig. jag sa "ha ha du e grinig" Då slog han mig skit hårt i magen! På min födelsedag också! :angry: Men sen började han lipa för att han hade ont i fötterna :P

 

LOL EPIC P12TRÅD, DET HÄR MÅSTE FANIMEJ SPARAS :D :D :D

Haha du får ta mig fan inte ta bort detta, skrattade så hårt åt det där.

 

OnT: Ja men han fick sig en fan senare! (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^

 

fet bump, men vem har inte hamnat i slagsmål? :S

bumpen var ganska smal, bara ca 1,5år

 

startat slagsmål (x)

gått in i slagsmål (x)

varit 'offer' för slagsmål (x)

gått igenom slagsmål (x) bokstavligt

 

Starta slagsmål slutar med att man blir ledig :D

 

Offer, fyfan det är inte najs det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^

 

fet bump, men vem har inte hamnat i slagsmål? :S

 

bumpen var ganska smal, bara ca 1,5år

 

startat slagsmål (x)

gått in i slagsmål (x)

varit 'offer' för slagsmål (x)

gått igenom slagsmål (x) bokstavligt

 

Starta slagsmål slutar med att man blir ledig :D

 

Offer, fyfan det är inte najs det.

 

fick stanna kvar till sju på kvällen när jag startade det, inte kul alls

 

det vara en spännis som gick på mig, inget större problem, förutom att jag kom försent till matten, läraren ragear på en tom när man kommer i tid

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

I min förra klass fanns det en helt sjuk kille som hade ADHD och en gång när jag bara helt random gick förbi honom så knuffade han mig så att jag ramlade omkull sen så ställde jag mig upp och då började han slå mig jättehårt i magen så då sparkade jag honom i magen. Då blev han HELT FÖRBANNAD och så jagade han mig tre varv runt skolgården, sen var jag så himla trött att jag stannade och då kom han och skulle spöa ner mig fast då kom en ratvakt och räddade mif (fast egentligen honom, tur att han inte slog mig igen för då skulle det vara synd om honom!)

 

Okej, det här var i ettan, och historien är lite långsökt men det är sant. Jag undrar hur han har det idag, det var ju 3½ år sen jag såg honom senast...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I min förra klass fanns det en helt sjuk kille som hade ADHD och en gång när jag bara helt random gick förbi honom så knuffade han mig så att jag ramlade omkull sen så ställde jag mig upp och då började han slå mig jättehårt i magen så då sparkade jag honom i magen. Då blev han HELT FÖRBANNAD och så jagade han mig tre varv runt skolgården, sen var jag så himla trött att jag stannade och då kom han och skulle spöa ner mig fast då kom en ratvakt och räddade mif (fast egentligen honom, tur att han inte slog mig igen för då skulle det vara synd om honom!)

 

Okej, det här var i ettan, och historien är lite långsökt men det är sant. Jag undrar hur han har det idag, det var ju 3½ år sen jag såg honom senast...

Om du träffar honom

Slå han från mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I min förra klass fanns det en helt sjuk kille som hade ADHD och en gång när jag bara helt random gick förbi honom så knuffade han mig så att jag ramlade omkull sen så ställde jag mig upp och då började han slå mig jättehårt i magen så då sparkade jag honom i magen. Då blev han HELT FÖRBANNAD och så jagade han mig tre varv runt skolgården, sen var jag så himla trött att jag stannade och då kom han och skulle spöa ner mig fast då kom en ratvakt och räddade mif (fast egentligen honom, tur att han inte slog mig igen för då skulle det vara synd om honom!)

 

Okej, det här var i ettan, och historien är lite långsökt men det är sant. Jag undrar hur han har det idag, det var ju 3½ år sen jag såg honom senast...

Om du träffar honom

Slå han från mig

 

Japp, Majvor. You bet I will...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...