tbb100 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Ja, vet någon något sådant? Helst krigsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 runescape och tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Ja, vet någon något sådant? Helst krigsspel. Jag vet inte direkt något krigsspel som man inte behöver ladda ner, men Runescape är ju ganska kul. Det finns många kul krigsspel som man kan ladda ner! t.ex Gunz och Warrock(Rätta mig ngn om jag stava fel <.<). Och btw måste man ladda ner Tibia och det är inge krigsspel x). Hoppas jag hjälpte NÅGOT iaf. ~Zaff~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Tibia är väl krigsspel? Man krigar med svärd och magi mot monster eller andra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 (redigerat) Tibia är väl krigsspel? Man krigar med svärd och magi mot monster eller andra spelare. Ja, men asså jag tänkte mer på BF och sånt :P ~Zaff~ Redigerat 30 Maj 2007 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Dem flesta spelen behöver man ladda ner men testa www.stickarena.com det är ett krigsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tbb100 Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Asså jag menar typ fps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Asså jag menar typ fps fps är "first-person" alltså att man ser från sin karaktärs ögon, man gör sällan det i mmorpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 HAHAHHA! Lycka till att hitta ett gratis mmorpg som är FPS och inte behövs ladda ner. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 sherwood är ett bra spel http://www.maidmarian.com/Sherwood.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.