henk_a Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Har en värdelös packard bell! Den är snart 2 år, men det står i kontroll panelen, att den gjordes 2001 nån gång... Men snart e den 2 år gammal vilket jag glädjs åt... Avbetalningen går ut på den snart. :D Och vi ska köpa en ny dator till nästa år... (eller rättare sagt hyra) en HP på mammas jobb... en data expert sa att dom kostar i affären att köpa runt 30 000 :-, så va det ju scanner o skrivare m.m till oxå. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) jag har en dell 800mgh intelpentium 4 1024mbhårdisk dvdbrännare dvdspelare fem högtalare och en subvoffer som är thx sertisifierade och högtalarna har ochså thx stor skärm är det jag vet inte hur många tum den är och en skrivare som skriver ut 15blad i minute och så är det färg och fax,scanner väldig ny dator är det ny pris:380000kr Redigerat 29 Februari 2004 av coolsamus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag måste ha nya högtalare till min dator för man hör inte ett skit när jag spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 :P :P Har en fujitsu siemens computers :P :P den rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag me fast med plattskärm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Dell är en bra dator... och så är den BILLIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har fujitsu siemens computers !som xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ja men vilka har XP på sin dator?? Jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har Xp på en o 98 på en. HP o IBM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jaså jag har två datorer och båda med XP! Undrar om det kommer en uppgradering till Xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har en fijuts-siemens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 delll!!!! helt klart bäst!! plattskärm och 111 gb och 2.6 i snabbhet!!! så grymt bra till spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.