Mickeh Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 hehe kanske bara jag som har så dålig humor men denna låten smeker anus! Lazy town - You are a pirate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 f*n vikken ful film..-.-' XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Hmm....det var en konstig sång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 haha lol vad fjollig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Hehe, det var nog den sämsta jag har sett, men den är så dålig så att den blir kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Den var sådär ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Sången äger! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Ni får ursäkta mig moddar men vid 1:00 tycker jag han säger "stick a drippin dick in his ass". Och vid 1:21 tycker jag han säger "untill we say fuck you". Scary asså...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Han är skön, http://www.partanen.net/gallery/displayima...lbum=180&pos=33 är rätt rolig den också. Ninjan är helskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Ni får ursäkta mig moddar men vid 1:00 tycker jag han säger "stick a drippin dick in his ass". Och vid 1:21 tycker jag han säger "untill we say fuck you". Scary asså...... HAHA! DET STÄMMER JU FFS! ;: P.S det står ju i kommentarerna Redigerat 17 Juni 2007 av KVAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Ni får ursäkta mig moddar men vid 1:00 tycker jag han säger "stick a drippin dick in his ass". Och vid 1:21 tycker jag han säger "untill we say fuck you". Scary asså...... Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Åh, fy f*n alltså... Jag blir ju rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.