Kraver Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jag har nyligen fått min nya data, den har bla 4gb ram och 768mb grafikkort. Jag undrar vad finns det för spel som kräver mycket? Jag har rainbow six (vilket kräver ganska mkt) finns det nått spel på marknaden nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 768mb grafikkort??? trodde bara de fanns 512mb...vad har du för grafikkort då??? och är inte 4gb ram lite överdrivet??? men men... Oblivion är väl ganska krävande tror jag annars ska ju C&C3 vara ganska krävande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Kolla S.T.A.L.K.E.R kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 (redigerat) har alla 3. jag vet att crysis kommer i höst och några andra spel som körs på directx 10. Det kanske inte finns några nu. jag har ett GeForce 8800 GTX. Skulle bara ha haft 2gb ram men firman kunde inte fixa vista till datan och gav 2 mer i ram som kompensation. Redigerat 31 Maj 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Two Worlds, ArmA, World In Conflict(Beta..), Splinter Cell: Double Agent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jag vet att "Splinter Cell: Double Agent" har hyfsat höga krav. Sedan kan du också leta fram ett par spel som kräver höga krav här: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Call of Duty 4: Modern Warfare, Crysis och Bioshock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Crysis BF 2142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 har alla 3. jag vet att crysis kommer i höst och några andra spel som körs på directx 10. Det kanske inte finns några nu. jag har ett GeForce 8800 GTX. Skulle bara ha haft 2gb ram men firman kunde inte fixa vista till datan och gav 2 mer i ram som kompensation. du ska vara glad att du inte fick vista.....har hört att man inte ska kunna köra pirat spel och sånt på det...och lite andra program som inte funkar... så bra affär! slapp vista och 2G mer i RAM!! GRATTIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Nya Ghost Recon kanske, har för mig att det ska ha hyffsat höga krav iafa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 har alla 3. jag vet att crysis kommer i höst och några andra spel som körs på directx 10. Det kanske inte finns några nu. jag har ett GeForce 8800 GTX. Skulle bara ha haft 2gb ram men firman kunde inte fixa vista till datan och gav 2 mer i ram som kompensation. Jo man kan köra piratspel, och det vet jag av egen erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 nya red aleart tubium wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.