Hoppa till innehåll

Nytt Spel


Kraver

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

har alla 3. jag vet att crysis kommer i höst och några andra spel som körs på directx 10. Det kanske inte finns några nu.

 

jag har ett GeForce 8800 GTX. Skulle bara ha haft 2gb ram men firman kunde inte fixa vista till datan och gav 2 mer i ram som kompensation.

Redigerat av Kraver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har alla 3. jag vet att crysis kommer i höst och några andra spel som körs på directx 10. Det kanske inte finns några nu.

 

jag har ett GeForce 8800 GTX. Skulle bara ha haft 2gb ram men firman kunde inte fixa vista till datan och gav 2 mer i ram som kompensation.

 

du ska vara glad att du inte fick vista.....har hört att man inte ska kunna köra pirat spel och sånt på det...och lite andra program som inte funkar...

så bra affär! slapp vista och 2G mer i RAM!! GRATTIS!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

har alla 3. jag vet att crysis kommer i höst och några andra spel som körs på directx 10. Det kanske inte finns några nu.

 

jag har ett GeForce 8800 GTX. Skulle bara ha haft 2gb ram men firman kunde inte fixa vista till datan och gav 2 mer i ram som kompensation.

 

Jo man kan köra piratspel, och det vet jag av egen erfarenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...