TheTortoise Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 har 3500kr i fickan och på banken har jag ingen aning det e i af barnbidragen på 10 år ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Just nu har jag 2000 i fickan, fast jag har ingen aning hur mycket jag har på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Vem behöver pengar!!!??? Jag får allt när jag vill som jag frågade mamma om ett wii, så fick jag det! Sen frågade jag om en ny cykel! Och gissa vad? JAG FICK EN NY CYKEL! :D :D :D :D :D Din familj verkar vara rik...men snart när mamma inte ger dig saker då? PS: har hittat min plånbok ( kolla mitt första inlägg i den här tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 blö. i plånkan har man bara småpengar och mitt gamekort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) inte ett enda h-lvetes j-vla öre lol. fett pank Redigerat 2 Juni 2007 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Har bara runt 13 000 nu. Tjänar20 000 om jag säljer moppen, och yttligare 4 000 på ett sommarjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) EDIT Redigerat 3 Juni 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) 1000 kr hemma å så sen kanske 11000 sammanlagt på banken elr något men ska jobba i sommar men då blir det resa :) Redigerat 3 Juni 2007 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Öppnade precis en burk med tior som jag har sparat ett tag.. där var 5120:-, chockerande mkt till min lycka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Själv har jag inte mycket alls. ca 200kr :) Fast på banken har jag ca 25,000kr, Pga år 1999 så ramla jag med cyckeln och styret for in i magen, Var tvungen att operera och ligga på sjukhus hela sommaren, Fick pengarna i försäkrning :) Också pengarna jag får lägger jag in på banken så jag ej ska gå och slösa dem på något skit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) nja jag vet inte om jag e så rik, men morsan säger att jag är rik xD har ca 10 000kr hemma, på banken och så har jag runt 40 000kr i aktier. och så ska man ju inte glömma vad alla saker är värda! ;) Redigerat 5 Juni 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 ZOMFG ni e ju skit rika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.