Str4ndB3rg Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Hur kan jag endra min dator till svenska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 i start menun.. ( inte där man klickar altså) men typ där aktiviterer är..vid höger så står det EN klicka på den och ta SV Funkar för mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 tror du att du orkar ta kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 nej..jag har 1 speciel skinn så det blir lite ollika men vid taskbar så står det EN på 1 ställe klicka där och ta SV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 det är här det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Nu vet jag inte riktigt vad du menar. Om allt på datorn är på engelska (menyer och så) så måste du köpa ett nytt operativsystem på Svenska för att kunna byta språk. Språket tillhör alltså operativsystemet och kan inte ändras med inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Alt + Shift ifall det bara är texten. Annars får du köpa ditt operativsystem på Svenska som, woicer, sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Finns det inte någonting på Microsofts hemsidan, som man kunde ladda ner? Nehe... Jag tyckta att jag såg det, iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Har ingen sodan dar SV grej i hornet,inte EU elr nogot sont heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Men, det går inte, du får köpa en svenneskiva, eller vara nöjd med det du har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heppe Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Har ingen sodan dar SV grej i hornet,inte EU elr nogot sont heller. eller så är det bara lära sej eng,, :) fråga dina föräldrar. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Har ingen sodan dar SV grej i hornet,inte EU elr nogot sont heller. Högerklicka på aktivitetsfältet och välj vertygsfält (vet inte vad det står på engelska men den ska finnas högst upp bland alternativen). Sen trycker du på språkfältet (tredje alternativet i listan). Nu ska ikonen visas. Du kan också gå in på "Nationella inställningar och språkinställningar" på kontrollpanelen om du ska ändra språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.