Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Cloverfield 9/10 Utmärkt j*vla cool film alltså. Haha. Satt verkligen och var fokuserad med blicken bara på tv skärmen. En riktigt bra film som jag råder er alla att se. Typ i samma stil som Godzilla fast avsevärt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 sagan om konungens återkomst den är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Senaste filmen jag såg är Meet the Spartans. Den var lite bättre än Epic Movie men ändå lite långtradig på vissa ställen. Den var absolut roligast i slutet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Senaste filmen jag såg är Meet the Spartans. Den var lite bättre än Epic Movie men ändå lite långtradig på vissa ställen. Den var absolut roligast i slutet :D :yucky: Nej, jag såg den där Varg, med Peter Stormare (på bio). Rätt bra för att vara svensk faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Såg en liten bit av Råttatoi (eller hur den stavas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Rush Hour 3. Den ägde. Jag har sett de tidigare filmerna, men denna var bäst. Fett rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Rush Hour 3. Den ägde. Jag har sett de tidigare filmerna, men denna var bäst. Fett rolig. Gött, ska hyra den ikväll xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ali. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Cloverfield 9/10 Otroligt bra typ den bästa monster filmen. Ett litet minus pga att den var såå kort Redigerat 12 April 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Har inte sett den men min polare har. SuperheroMovie, han tyckte den va skitbra. Vill verkligen se den. Hahaha, han berättade att när eftertexten kom så va filmen inte slut, så typ alla gick :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Du Levande Alltså, OMG. Så. j*vla. Bra. Roy Andersson är Gud från och med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Flood ganska bra 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.