Median Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 The Night of the Living Dead. 9/10. Verkar se många filmer nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) Carlitos Way Bra skådespelareinsatser av kända skådespelare som Al Pacino & Sean Penn. Själva filmen rullar på relativt bra och är i mellan åt underhållande. En jättebra film, men jag hade större förväntningar efter att ha läst baksidestexten på fodralet. Betyg 7/10 Redigerat 28 Oktober 2007 av Red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 28 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 American Pie: The Wedding 4/5 boobies :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Råttatouille = Råttatojj... Mycket sevärd 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Mr. Brooks Jag hyrde den i dag på videomix och måste till min förvåning säga att den faktiskt var bra. Jag har hyrt en del filmer på senare som bara har varit okey eller urusla. Bra skådespeleri, intressant story, och i mellan åt är själva filmen faktiskt riktigt spännande. Slutet var grymt, det måste ni se! Betyg 7 - 8 /10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Scream 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Killer klowns from outer space 7/10 bra film. kul ide också ^^. hm.. lite konstigt att de stavar klowns med k..iaf tv-bladet ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Land of the dead. 9/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 American Pie Den är så jäkla sjuk, men den är bra... Går på 4Film ibland på eftermiddagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Råttatouille = Råttatojj... Mycket sevärd 8/10 Såg den också, jag ger den 2/10. Tyckte den var sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Råttatouille = Råttatojj... Mycket sevärd 8/10Samma här (; Fast såg den på Engelska utan text... Men det är bra att man lär sej lite me ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 hm.. tycker man glömmer bort många filmer man ser på tv :S men här är en till jag såg igår De tre musketörerna 7/10 bra film men man har ju sett den några gånger nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.