WASD Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 MX518 klassas som en optisk mus, inte laser. ok ändrade det nu, jag vet inte vad det är för skillnad med optisk & laser men den funkar fint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Köp inte trådlöst, mest tjabb med det.. bättre när det är slabb, slippa batteri osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Ska du spela är Razers möss överlägsna. Köp en Razer Diamondback eller DeathAdder. ja om man gillar plast så :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Jag tror att de får bli en Logitech Mx518, verkar som att många gillar den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.