Crys Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Hej , har någon några tips om hur jag ska skaffa pengar till epic flying ganska snabbt? Jag har gjort typ alla questes. Någon slags grinding sak skulle vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Farma Primal fire, på min server får man ca 30g each för dom :) Man kan hitta dom i Shadowmoon Valley och Blades Edge, finns säkert mer ställen, och det går snabbt också ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 primal airs säljer du för typ 50g! iaf... du borde farma primals imo, man säljer de flesta för 20g+, kolla thottbot för olika drop rates av dom (dom droppar motes, som man gör till primals) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Hmm.. det låter bra . Vissa säger att man kan skaffa typ 300g / hour i Outlands , vet ni hur? ;) Redigerat 3 Juni 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Quests Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 det är många elements i elemental platau tror jag det heter och fire elemntalen droppar mote of fire vatten emelemntalen water och såvidare det är ett bra ställe men det brukar vara några där. (norr i Nagrand uppför vattenfallet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 primal airs säljer du för typ 50g! iaf... du borde farma primals imo, man säljer de flesta för 20g+, kolla thottbot för olika drop rates av dom (dom droppar motes, som man gör till primals) Beror på vilken server man spelar på, på min server så säljer man primal air för 25g. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 En kompis till mig att det var bra att farma här: länk Du kommer få upp en karta med prickar dit du ska gå, han skulle skaffa primal water tror jag det var, har själv aldrig vart där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 ok ska testa de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 ELEMENTAL PLATEU I NAGRAND NOOBLETS!!! , där finns de bara 70-72 fire , air , earth , water , elementals ... man måste ha flying mount att komma upp dit , dom droppar ca 1-2 st varannan kill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) ELEMENTAL PLATEU I NAGRAND NOOBLETS!!! , där finns de bara 70-72 fire , air , earth , water , elementals ... man måste ha flying mount att komma upp dit , dom droppar ca 1-2 st varannan kill ja vet , men ibland e det så många där . då går det värsta segt. och det finns inte water elementals där. Redigerat 6 Juni 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 ELEMENTAL PLATEU I NAGRAND NOOBLETS!!! , där finns de bara 70-72 fire , air , earth , water , elementals ... man måste ha flying mount att komma upp dit , dom droppar ca 1-2 st varannan kill det låter rätt så bra, ska nog gå dit i level 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg