mackew Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Vilken är eran favorit-musikstil? Min är HipHop/Rap Jazz/Blues. Kanske lite ovanligt i min ålder (Jag är 9) Men det är bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FAQ Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Country^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hip-Hop såklart B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) Den helt klart bästa musik stilen (tkr jag) är Pirat Metal :P Redigerat 28 Mars 2008 av zupez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Black Metal MeloDeath Death Metal liiiite Power Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 rock, punk och lite metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Hiphop/Rap :P Anton&Affe,Fonky Fresh och Sjätte sinnet =) Redigerat 29 Mars 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) ska & Reggae B) Reel Big Fish: så j*kla coola!! Ni ska bara se när dem spelar live :P :D Redigerat 29 Mars 2008 av doversten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Min absoluta favorit är MeloDeath, gärna med göteborgs-soundet, men jag har börjat gilla progressiv metal mer och mer. Dream Theater's "Scenes from a Memory" är verkligen inte att leka med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Metalcore, Deathcore och den del death-metal har börjat fylla min playlist på senaste tiden ^^ men det jag gillar mest är metalcore, så sjukt snygga riff och refränger (oftast iaf ^_^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 rock helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Hiphop / Rap och vissa R&B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.