Chainsawkitten Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Screamo, Emo, Post-Hardcore, Metal, Gothic (särskilt Extreme Gothic Metal), Industrial, Punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Allt som har med MEtal att göra, resten kan dra åt h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Trance, dance, techno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 MeloDeath (göteborgs sound gärna) Lite Grunge Death-Metal finns också på min playlist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Indie Rock Metal Blues Redigerat 2 December 2008 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Punk,Rock,DeathMetal,Techno,Pop,Rock,Hårdrock,Glamrock,Hardcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) rock helt enkeltGött med tjejer på 13 bast som gillar Rock. Ontopic: Hård Rock, Heavy metal, Rock n' Roll, vissa Death/Black metal låtar kan vara en hyfsad text på + att jag gillar det höga tempot med trummorna, dom brukar med vara väldigt skickliga. Nä, annars är det väl mest lite alvsång från sagan om ringen... Redigerat 6 April 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 metalcore, melodeath, screamo, emo ( :( ) och liknande, kan även hända att man drar på nån fet trance/hardstyle låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Klassisk Rock, Heavy Metal, Blues och lite allätare. :) Fatta hur skönt det är att lyssna på AC/DC, Gary Moore, BB King och alla dessa stora j*vlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Jag har på senaste tiden börjat uppskatta rock n' roll, så som Elvis t.ex. Visst, det är ju inget jag lägger in på playlisten, men det är oundvikligt att digga med när man hör nån gammal Elvis låt ^^ riktigt sköna grejor faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 tja... allt ;) rock, hårdrock, techno, remixer, hiphop(ibland)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.