Heppe Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 (redigerat) förklara hur din dröm kille/ tjej skulle se ut ha på sej och filken hår färg med mera? skiiiv! " Lägg gärna in bild " Redigerat 4 Juni 2007 av Heppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 "Drömflickvänner" behöver inte se bra ut. Bara dom kan använda skallen så gär det utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heppe Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 "Drömflickvänner" behöver inte se bra ut. Bara dom kan använda skallen så gär det utmärkt för mig. mhm, så hon kan se ut hur som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 "Drömflickvänner" behöver inte se bra ut. Bara dom kan använda skallen så gär det utmärkt för mig. typ så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heppe Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 "Drömflickvänner" behöver inte se bra ut. Bara dom kan använda skallen så gär det utmärkt för mig. Göllig (A) hah´! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Haha Lol XD För att vara seriös i detta ämne så skulle nog min dröm tjej se ut som Zombie Girl :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 asså fy f*n vad möe skittrådar som skapas nuförtiden! Kan inte folk gå en kurs först innan man får bli medlem så att dom lär sig nått. Ont, söt o en personlighet som passar min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 min drömkille är han på bilden!! han är så himla snygg :lol: detta låter knasigt, mennär jag känner mej ensam brukar jag drömma om att han sitter brevid mig och då känner jag mig inte ensam längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Samma här (fast inte i honom, bara med spelfigurer, kommer inte säga vilken). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heppe Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 asså fy f*n vad möe skittrådar som skapas nuförtiden! Kan inte folk gå en kurs först innan man får bli medlem så att dom lär sig nått. Ont, söt o en personlighet som passar min vadå?, är jag inte seriös eller :o? asså vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Jag tycker att den är normal.. Men om det är så mkt skit tråd så behöver ju dom som inte vill skriva. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 asså fy f*n vad möe skittrådar som skapas nuförtiden! Kan inte folk gå en kurs först innan man får bli medlem så att dom lär sig nått. Ont, söt o en personlighet som passar min nu vare ju inte bara den tråd jag riktade min kritik åt men halva forumet består av såna här trådar om hur folk ska se ut o vem som tar socker på flingorna o vem som inte gör det osv blabla tråkigt o skit enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.