Matski Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Hej allihopa! Jag ska skaffa ett Xbox 360 så fort jag fått mitt Wii sålt. Under tiden funderar jag på vilka spel som ska köpas och lite om Xbox Live: 1. Spel. Spelen är självklart det viktigaste i införskaffningen, har redan bestämt mig för Halo 3, Halo Wars och Assassins Creed. Har även sneglat på spel som Dead Rising, Splinter Cell: Double Agent och PES 6. Vad är bra/dåligt med dessa spel och finns det några andra bra spela jag bör köpa? Och varför? 2. Xbox Live. Hur lätt/svårt är det att koppla upp sig och hur mycket saker behövs det? Hur gjorde ni när ni skulle koppla upp er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 (redigerat) kan tyvärr bara svara på första frågan där.. och det är följ http://gamereactor.se/recensioner/?system=x360&save=1 dom har bra Recensioner :D Och man ser vad de är för spel typ. :D Redigerat 4 Juni 2007 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) 1. Vänta på Halo 3, Halo Wars och Assasins eftersom du inte har 360 än. 2. Man för 1 månad gratis Live när man köper Premium så jag tog en Ethernet-sladd (heter det så?) och stoppade in i min Router, man får sladden med Xboxet. Det går också att köpa en trådlös grejj till din 360 för att slippa sladdar, kostar ca 800 kr. Xbox Live kan man köpa i olika affärer som t.ex EB Games. Redigerat 5 Juni 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 1. Vänta på Halo 3, Halo Wars och Assasins eftersom du inte har 360 än. 2. Man för 1 månad gratis Live när man köper Premium så jag tog en Ethernet-sladd (heter det så?) och stoppade in i min Router, man får sladden med Xboxet. Det går också att köpa en trådlös grejj till din 360 för att slippa sladdar, kostar ca 800 kr. Xbox Live kan man köpa i olika affärer som t.ex EB Games. Man kan skaffa Xbox Live via Live vet du. Man behöver inte köpa ett sådant där kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Köp Gears of war om du ska ha Live till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 1. Vänta på Halo 3, Halo Wars och Assasins eftersom du inte har 360 än. 2. Man för 1 månad gratis Live när man köper Premium så jag tog en Ethernet-sladd (heter det så?) och stoppade in i min Router, man får sladden med Xboxet. Det går också att köpa en trådlös grejj till din 360 för att slippa sladdar, kostar ca 800 kr. Xbox Live kan man köpa i olika affärer som t.ex EB Games. Jag vet men i vissa affärer (IRL eller på nätet) säljer 12 månader som är ca 200 kr billigare än på Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 2. Man för 1 månad gratis Live när man köper Premium så jag tog en Ethernet-sladd (heter det så?) och stoppade in i min Router, man får sladden med Xboxet. Det går också att köpa en trådlös grejj till din 360 för att slippa sladdar, kostar ca 800 kr. Xbox Live kan man köpa i olika affärer som t.ex EB Games. Då jag inte har en router måste jag väl koppla in den i modemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Om dy har en ledig port, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Dead Rising är ett måste, skitroligt spel. Andra spel du borde köpa är Just Cause och Crackdown. Båda de utspelar sig i två enorma världar där du har total frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 2. Man för 1 månad gratis Live när man köper Premium så jag tog en Ethernet-sladd (heter det så?) och stoppade in i min Router, man får sladden med Xboxet. Det går också att köpa en trådlös grejj till din 360 för att slippa sladdar, kostar ca 800 kr. Xbox Live kan man köpa i olika affärer som t.ex EB Games. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 1. Köp Just Cause, Dead Rising, Gears Of War, Crackdown och The Godfather: Dons Edition. Jävligt bra spel, hät har du lite kortfattade beskrivningar: Just Cause: Gigantisk värld, Alldeles för gigantisk, kan inte fatta att den får plats på en DVD skiva. Dead Rising: Man e en kille som springer runt i ett köpcenter och slaktar zombies, jävligt roligt. Gears Of War: Ett actionspel där man ska slakta ... aliens/varelser. Kul när man får igång det fast jag tröttna rätt så snabbt. Crackdown: Jag har det inte, men enligt alla tiningar så är det jävligt bra. The Godfather: The Don's Edition: Som det vanliga The Godfather fast 4ggr bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Gears of War och Crackdown ska du bara köpa om du planerar att fixa Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.