Hakazu Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Tjaba, alla. Det är så att jag vill spela utlänska spel på mitt Wii. Men behöver man något speciellt för det? Är det som till GC, att man behöver en Freeloader? Om ja, vart kan man hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 man kan inte spela importerade wii spel på eu wii tror jag, tror inte det finsn nån freeloader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 WiiKey-modchip Det är fullt lagligt, men kan kosta en del om du inte vill chippa själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 WiiKey-modchip Det är fullt lagligt, men kan kosta en del om du inte vill chippa själv. Vart kan man hitta det? Och hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 http://www.wiikey.cn/resellers.html Rulla ner till Sweden och välj affär. Jag personligen rekommenderar Manzzon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 är det nödvändigt att köpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Nej, men vill du enkelt kunna spela utländska spel behöver du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Alla som inte är pal asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Jo det finns freeloader http://www.digitalboxen.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Jag trodde Freeloader var "inbyggt" i Wii. :huh: Dumt att inte ha med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Hur mycket kostar det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 199:- tycker jag att det står ganska tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.