Vatos Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 jag brukar ibland bli kickad från servrar för att jag attackerar ¨uncaps¨. så kan nån säga vad servrar menar när det står no attack on uncaps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Appelsinbjornen Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 MEN NOOB! det betyder uncappable flag!! det är dem med en röd ring runt som man inte får attackera i vissa servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vatos Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Tack för svaret............ Vadå n00b ursäkta att jag inte är en NÖRD som dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Man kan inte ta över dom, det är därför man inte får attackera dom på vissa serverar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Jo, det är många servrar som förbjuder det. Men det är ju igenteligen inte så konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Det är samma sak att "spawnrapa" som att anfalla uncaps. Oftast for bara specialstyrkorna ta sig till andra lagets uncaps för att förstöra UAV, Artilleri och radar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus342. Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Tycker det är fel att man inte får droppa bomber på fartyget i wake island 2007.. :/ brukar ta china planet och åka jätte nära marken så jag kör över typ 12 st varje gång jätte roligt :D men när jag droppar bomb blir jag bannad :/ >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg