The Moose Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jo jag satt och läste lite i en spel tidning som heter player one...där stog att det kommer en liknande game boy som liknar game boy advance och att den kommer att konkurerra med game boy advance och SP väldigt mycket...e det nån som vet något mer om detta skriv gärna några rader här! :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag har den tidningen också ...... jag tror att man kunde spela alla Gameboy spel GB GBA GBA SP Pocket.... tror ja iaf . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jag vet inte! tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 vaffö skriver du då katten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Coolt har ni någon bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 e de inte PSP ni pratar om??? PSP e playstation portable. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 nja det kan va gameboy all stations som har kommit ut i sverige!....eller venta den kom ut i juli i japan september i usa nej den kommer ut 2004 i europa (altså gameboy all statoins)! har ni någon scanner så du kan scanna några bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 nja det kan va gameboy all stations som har kommit ut i sverige!....eller venta den kom ut i juli i japan september i usa nej den kommer ut 2004 i europa (altså gameboy all statoins)! har ni någon scanner så du kan scanna några bilder? nej gameboy all stations komme ut 2005 i sverige! ba så du vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 På PSP kan man inte köra game-boy-spel. Vad är gameboy all stations? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nån har ju byggt om gameboy advance till en telefon. Grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Det är inget Game Boy Advance som är ombyggt. Det är N-Gage som Nokia har tillverkat. På det kan man både spela och ringa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 men de kommer ut en slags kasett som man stoppar in i gba så blir den en slags telefon!!! de sog ja på tv 4+. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg