Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Den är nog så ny att ingen har gett ut bilder på den än... :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 hehe... jasså så ny... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 jag och min brorsa har var sitt GBA-SP och det är än så länge det nyaste game boyet 8) 8) 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Min bror kanske ska köpa en N-gage fast han redan har ett GBA-SP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag har okså ett SP!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men N-GAGE är ingen nyhet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 gå in på denna länk så får ni läsa om Nintendo DS ! http://www.nintendo-se.com/news/news.asp?m...d=0&newsid=1220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 det är nokia företaget som har gjort n-gage inte nintendo företaget o och jag tycker det räcker med gameboy nu dem här konsolerna av gameboy nu som finns redan borde räcka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det är inget Game Boy ni snackar om det är Nintendo DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jo det ska komma ut ett nytt GameBoy! Det heter Game Boy Micro och släpps i höst i USA. Måtten på Nintendos nya spelmaskin är bara 10 gånger 5 cm. Det är ännu inte bestämt vad den komemr kosta i Sverige och när den släpps här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg