Fusion Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Jag vet, fick ta bort parantesen för att texten försvann. Förövrigt funkar inte det heller. Kan någon titta på min presentation och säga till mig om det funkar eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Nej, det hörs inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Jag har fått det att funka när jag lade upp låten på www.ripway.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jag har fått det att funka när jag lade upp låten på www.ripway.com. Den där sidan fungerade ju perfekt. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Ska det vara såhär, "ljud=0http://files-upload.com/296030/2Pacft.KrayzieBone-TheUntouchables.mp3.html/ljud"? ska det vara(om ingen annan har skrivit in något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jag har fått det att funka när jag lade upp låten på www.ripway.com. Jag fick också det funka förut med Ripway, och jag har även testat med det, men det funkade inte.. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 MAnmåste bli medlem på Ripway Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Ja, just det, man avregistras ifrån Ripway om man inte har varit inne där på länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.