Dream Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Ni som känner till kwonho (mmofg) som kommer från korea har nu också kommit till amerika. men spelet är helt förstört! Så fort så spela spelet så händer det titt som tätt att hela matchen lagga. Ett fighting spel som laggar är inget. Nu så undra jag om det är bara min data eller är det på andras också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 var vänlig att skicka en länk till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Själv spelar jag det mycket. Anledningen till lagget är för att spelet ännu är i beta, och det laggar för alla. Så det är inte (ännu iallafall) ett spel för de som inte tål lagg. Hoppas dock att dem fixar lagget så snabbt som möjligt, men själv har jag lärt mig hur man undviker lagg, och då är det ett väldigt bra spel. Länk btw, KwonHo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 (redigerat) OK, ska kolla på spelet nu. Är det gratis? Redigerat 11 Juni 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 OK, ska kolla på spelet nu. Är det gratis? Det måste det vara, vem betalar för en beta -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Ja, det är helt gratis och vad jag vet så kommer det vara det även efter releasen. Men det finns, som i dem flesta gratisspelen, möjlighet att betala med riktiga pengar för att få bättre saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Okej, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.