Hoppa till innehåll

Zelda Wind Waker Behöver Hjälp !

PRIMO

Rekommendera inlägg

Hej, har kommit till en ö och just fått en båt fast han säger att jag ska hitta ett segel på ön fast jag hittar inget ! Kan någon säga vart det är ?

Det är till GameCube

Redigerat av Tomato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har för mig att man kan köpa seglet från eskimån som finns på Ön.

Ja, men han vill inte prata med mig :( Man måste typ göra nått innan tror jag...

<EDIT> Tror man måste typ göra så dom får igång det dära hjulet, och då måste man skaffa nån sång, right ? -VART-

Redigerat av Tomato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

En kort gaid.

När du kommer till ön du pratar om [Windfalliland]

ska du gå runt på ön och samla rpuies när du har 80 st så går du till eskimån i kassan.

han ger dig seglet. när du är redo för avfärd så ska du segla till windfalliland.

Väl där. King [båten] kommer prata med dig och du får windwaker, gå igenom den lilla tunneln och simma till den lilla ön.

där ser du 2 stenar 1 halv och en hel tr på A när du kollar på den hela. lär dig melodin och gå tilbaka till båten.

gå upp för backen ta upp bombblommorna och försök spränga så många bomber utan att bli sakdad när du kommer upp till postkontoret ska du göra massa ärenden.

om du vill ha mer väg ledning reckomenderar jag www.gamefaqs.com

sök på zelda windwaker och sen längst ner och swedich. lycka till med spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kort gaid.

När du kommer till ön du pratar om [Windfalliland]

ska du gå runt på ön och samla rpuies när du har 80 st så går du till eskimån i kassan.

han ger dig seglet. när du är redo för avfärd så ska du segla till windfalliland.

Väl där. King [båten] kommer prata med dig och du får windwaker, gå igenom den lilla tunneln och simma till den lilla ön.

där ser du 2 stenar 1 halv och en hel tr på A när du kollar på den hela. lär dig melodin och gå tilbaka till båten.

gå upp för backen ta upp bombblommorna och försök spränga så många bomber utan att bli sakdad när du kommer upp till postkontoret ska du göra massa ärenden.

om du vill ha mer väg ledning reckomenderar jag www.gamefaqs.com

sök på zelda windwaker och sen längst ner och swedich. lycka till med spelet

nu kan han inte göra fel om han har läst rätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...