PRIMO Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) Hej, har kommit till en ö och just fått en båt fast han säger att jag ska hitta ett segel på ön fast jag hittar inget ! Kan någon säga vart det är ? Det är till GameCube Redigerat 6 Juni 2007 av Tomato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Fel forum, flyttar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Kan ingen hjälpa mig ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Har för mig att man kan köpa seglet från eskimån som finns på Ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Har själv fastnat här, men tack för att du tog upp ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) Har för mig att man kan köpa seglet från eskimån som finns på Ön. Ja, men han vill inte prata med mig :( Man måste typ göra nått innan tror jag... <EDIT> Tror man måste typ göra så dom får igång det dära hjulet, och då måste man skaffa nån sång, right ? -VART- Redigerat 6 Juni 2007 av Tomato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 en höger och en vänster och en där han försöker få dig att inte gå in och sno. testa dem 2 första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Du måste gå till den högra kassan och prata med honom. Få hjulet att snurra kommer mycket senare i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 sen seglar du till dragon roost island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeng Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 En kort gaid. När du kommer till ön du pratar om [Windfalliland] ska du gå runt på ön och samla rpuies när du har 80 st så går du till eskimån i kassan. han ger dig seglet. när du är redo för avfärd så ska du segla till windfalliland. Väl där. King [båten] kommer prata med dig och du får windwaker, gå igenom den lilla tunneln och simma till den lilla ön. där ser du 2 stenar 1 halv och en hel tr på A när du kollar på den hela. lär dig melodin och gå tilbaka till båten. gå upp för backen ta upp bombblommorna och försök spränga så många bomber utan att bli sakdad när du kommer upp till postkontoret ska du göra massa ärenden. om du vill ha mer väg ledning reckomenderar jag www.gamefaqs.com sök på zelda windwaker och sen längst ner och swedich. lycka till med spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 En kort gaid. När du kommer till ön du pratar om [Windfalliland] ska du gå runt på ön och samla rpuies när du har 80 st så går du till eskimån i kassan. han ger dig seglet. när du är redo för avfärd så ska du segla till windfalliland. Väl där. King [båten] kommer prata med dig och du får windwaker, gå igenom den lilla tunneln och simma till den lilla ön. där ser du 2 stenar 1 halv och en hel tr på A när du kollar på den hela. lär dig melodin och gå tilbaka till båten. gå upp för backen ta upp bombblommorna och försök spränga så många bomber utan att bli sakdad när du kommer upp till postkontoret ska du göra massa ärenden. om du vill ha mer väg ledning reckomenderar jag www.gamefaqs.com sök på zelda windwaker och sen längst ner och swedich. lycka till med spelet nu kan han inte göra fel om han har läst rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg