Xynthiar Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 www.firewire.com ett gratis program som konverterar dina gamla .tga filer till .jpeg eller vad du nu vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 www.firewire.com ett gratis program som konverterar dina gamla .tga filer till .jpeg eller vad du nu vill ajuste dom gamla blev .tga men nu är det .jpg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Men så gör jag nu .. Men har massa gamla Scrn från mina chars som jag vill titta på . Det kan du också gå in på wow filerna på dina dokument och kolla på print, där ligger dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Vet att någon (kollade inte namnet) har skickat en länk om ett program som kan öppna .tga men... här är 2 till (som kan öppna de allra flesta bildformaten): Irfanview Gimp googla bara efter dom så kommer ni hitta dom. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Vet att någon (kollade inte namnet) har skickat en länk om ett program som kan öppna .tga men... här är 2 till (som kan öppna de allra flesta bildformaten): Irfanview Gimp googla bara efter dom så kommer ni hitta dom. :P jag använde Irfanviev innan dom började med jpg bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg