sp3tan Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) VARJE GÅNG NU NÄR JAG FFS INSTALERAR ETT SPEL FRÅN EN CD SKIVA FUNKAR DET INTE OCH DET STÅR EXAKT '' PROTECTION ERROR 103 " JAG VET INTE VARFÖR MEN JAG HAR IAF LAUNCHER ( DEN SOM MAN RUNAR SPEL PROGRAM MED ( JAVA SAKER O TING ! ) .. E DET NÅT SOM KAN FAKTIST HJÄLPA MIG MED ATT FIXA MITT PROBLEM GER JAG ALLA FM -.-'( JAG RÅKADE FÖRST TA BORT LAUNCHER MEN JA GJORDE SYSTEMÅTERSTÄLLNING OCH HAR DET IGEN MEN FUNKAR ÄNDÅ INTE :angry: :angry: :angry: :angry: ) har bild ifall ni vill se DET Redigerat 6 Juni 2007 av unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Använd inte så mkt caps, du okände... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) ska du säga ja -.-' läs det som står och sluta skriv sk*t ... Redigerat 6 Juni 2007 av unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Seriöst, googla erroret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 tror du jag skulle veta hur man googlar erroret? nej of course inte -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Googla Error 103. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Installera spelet nån annanstans. Prova kontrollera NTFS-filsystemet genom, Start -> Kör -> skriv in cmd -> skriv in CHKDSK i Kommandotolken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 (redigerat) Oj da, nu SER jag felet mitt lilla damp barn :) du har simcity på skrivbordet och sånt är inte för dig, din dator kan inte hantera sånt stort och dominerande spel :D Redigerat 7 Juni 2007 av snipson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Jag ska ha alla dina FM NU. =_= http://www.google.se/search?hl=sv&q=Protec...error+103&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 (redigerat) tror du jag skulle veta hur man googlar erroret? nej of course inte -.-' HAHAHAHAH nej det är ju jättesvårt google.se "protection error 103" sök jäklar, borde skriva en manual att skriva med caps gör knappast så att folk vill hjälpa dig mer Redigerat 7 Juni 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Oj da, nu SER jag felet mitt lilla damp barn :) du har simcity på skrivbordet och sånt är inte för dig, din dator kan inte hantera sånt stort och dominerande spel :Doj da visst min dator klarar det inte aha jag fattar nu sj ..Sim citys requirat Minne och allt annat är OS:98/2000/XP ( har xp ) Processor:500 MHz ( har 3.33 GHz ) Minne:128 mb ram minne ( har 512 mb ram minne ) Hårddisk: 1GB ledigt minne behövs ( har 121 GB ledigt kvar ) CD/DVD:8x hasthighet (har som CD 52x i hastighet och i dvd 16x i hasthighet ) Grafik:32 mb ( har 64 mb och det suger som h*lvete ) och du trodde jag hade en windows 95 med under 500 mhz 8 mb ram minne 1x hasthighet på själva cd writern och 1 mb grafik ? knappast jag har ungefär 50-80 gånger bättre än det vad du tänkte xD.. seriöst det hjälper mig aldrig att googla erroret .. vet inte vad ja ska göra hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det borde finas en kilistrad tråd "hur man googlar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.