Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Snälla >.<


sp3tan
 Dela

Rekommendera inlägg

VARJE GÅNG NU NÄR JAG FFS INSTALERAR ETT SPEL FRÅN EN CD SKIVA FUNKAR DET INTE OCH DET STÅR EXAKT '' PROTECTION ERROR 103 " JAG VET INTE VARFÖR MEN JAG HAR IAF LAUNCHER ( DEN SOM MAN RUNAR SPEL PROGRAM MED ( JAVA SAKER O TING ! ) .. E DET NÅT SOM KAN FAKTIST HJÄLPA MIG MED ATT FIXA MITT PROBLEM GER JAG ALLA FM -.-'( JAG RÅKADE FÖRST TA BORT LAUNCHER MEN JA GJORDE SYSTEMÅTERSTÄLLNING OCH HAR DET IGEN MEN FUNKAR ÄNDÅ INTE :angry: :angry: :angry: :angry: ) har bild ifall ni vill se DET

post-44785-1181155343_thumb.jpg

Redigerat av unforgiven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PoisoN

Installera spelet nån annanstans.

Prova kontrollera NTFS-filsystemet genom, Start -> Kör -> skriv in cmd -> skriv in CHKDSK i Kommandotolken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

tror du jag skulle veta hur man googlar erroret? nej of course inte -.-'

 

HAHAHAHAH

 

nej det är ju jättesvårt

 

google.se

"protection error 103"

sök

 

jäklar, borde skriva en manual

 

att skriva med caps gör knappast så att folk vill hjälpa dig mer

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Oj da, nu SER jag felet mitt lilla damp barn :) du har simcity på skrivbordet och sånt är inte för dig, din dator kan inte hantera sånt stort och dominerande spel :D

oj da visst min dator klarar det inte aha jag fattar nu sj ..

Sim citys requirat Minne och allt annat är OS:98/2000/XP ( har xp ) Processor:500 MHz ( har 3.33 GHz ) Minne:128 mb ram minne ( har 512 mb ram minne ) Hårddisk: 1GB ledigt minne behövs ( har 121 GB ledigt kvar ) CD/DVD:8x hasthighet (har som CD 52x i hastighet och i dvd 16x i hasthighet ) Grafik:32 mb ( har 64 mb och det suger som h*lvete )

och du trodde jag hade en windows 95 med under 500 mhz 8 mb ram minne 1x hasthighet på själva cd writern och 1 mb grafik ? knappast jag har ungefär 50-80 gånger bättre än det vad du tänkte xD.. seriöst det hjälper mig aldrig att googla erroret .. vet inte vad ja ska göra hmm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...