Katt Skrivet 19 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Haha ni kan ju inget. Det du behöver är spartaner! var tvungen. :/ Sprataner? Är det ett antivirusprog, eller? Har fått en trojan till... En exe fil den här gången... Alla virus lägger sig i TEMP av nån konstig anledning, kan de värkligen 'attackera' mig där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blast Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) öhh det står ju att du kan ta bort det ju :blink: men vad vet jag :P ( sorry om jag gick lite off topic) Redigerat 20 Juni 2007 av blast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Men det hjälper ju inte, det kommer tillbaka varje gång jag startar om datorn. Provade Avast, funkar inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 konstigt, symantec hittar inte äns ett virus med det namnet ;) när upptäckte du först viruset då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) Tja, för nån vecka sen... Kom fram när jag hade laddat ner nån fil... Och nu kommer båda skyltarna upp regelbundet och en massa mystiska popupper dyker upp... Redigerat 21 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 lol. vilken fil? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Vad har det med saken att göra? Kan man ta bort viruset genom att att veta vilken fil det var, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Haha ni kan ju inget. Det du behöver är spartaner! var tvungen. :/ Jag tror jag smäller av. Haha. HA. HA. HA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 HAHAAHAHAAH skratter med pollen så jag dör, ta bekämpa angrepp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Väldigt lustigt! :angry: Om jag tar bekämpa angrepp, så byter bara filen namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanf Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Jag använder AVG free, den updateras varje dag o hittar massa virus o trojaner som tex när ja ladda ner CS map kom en AVG satta den i virus-boxen.. den gör inget nu (var en trojan downloader i internet files) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Nää, jag tror inte att ett antivirusprogram hjälper. Får bättre svar på en annan sidan, de kan nog hjälpa mig. Den tråden kan låsas eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.