:Fuskaren: Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 ok jag är med på att göra en clan adda [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Bra. Finns det mer så adda bara [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Shadow run e ju bästa fps till på 360 och Vista (tycker jag) såklart man har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holybiscuit Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag har spelet visst kan jag va med och skapa en clan :D Addar din gamertag annars kan du adda min Holy Biscuit eller min msn [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag har spelat demot och det ÄGER!! Jag ska skaffa det.. eller jag menar jag MÅSTE skaffa det. Jag kommer skaffa det snart. Jag har pengar och allt ska bara beställa det. Och jag är väldigt intreserad av att bilda en clan med dig. adda RPG sNiPER på xbox live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Okej vad bra! Är inte riktigt säker ifall jag kan va inne på min xbox för den börjar att blinka rött igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Okej vad bra! Är inte riktigt säker ifall jag kan va inne på min xbox för den börjar att blinka rött igen. Ajdå, det där låter inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 jag var och köpte det igår jag tycker det var ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Vad bra! Ska skicka in xboxen på lagning imorgon tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Riktigt kul spel.. vore ännu roligare om min NAT var på strict :| du menade open eller hur ?? och ja jag har det. inget specielt spel men roligt i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 det är nog kul att lana på. Blir ju lättare ifall en spelar på Xboxen och en på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Spelet i sig verkar rätt kul, men den här last gen grafiken stör mig, En tills sak som bekymrar mej lite är att man kan lira mot datorer med vista, asså alvarligt, 360 kontroll VS Gaming mus? ganska säker vinnare:/ men annars verkar det helt okej, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.