Firecracker Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Tjena! Jag söker ett roligt onlinespel som är baserat på att man ska ha en eller flera pets. Det får gärna vara MMORPG med det är absolut inget måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 neopets funkar ju alltid (orka länk,google is your friend) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Har testat det. men jag tycker inte att det är vidare skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Du kan göra en hunter på world of warcraft :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 hmm, jo. Men jag har inte råd att betala månadskostnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) om du har en bra dator tycker jag du ska göra det, jag börja spela november förra året & ångrar att jag börja så sent, & så är 125kr i månaden billigt om man jämför med att köpa andra spel då & då för 500, eller så kan man spela gratis spel på internet, du kan även köpa CS eller WC3 & prova, dom är billiga & bra Redigerat 15 Juni 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 mm, alltså jag skulle nog tycka att WOW är jätte roligt. Men med en månadspeng på bara 100Kr så är det inte så lätt att ha råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 du kan ju prova GiroPets om du vill ha nått textbaserat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 hmm, ska kolla vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 hittade en sida med hur många "pet-spel" som helst! http://www.topwebgames.com/cat.asp?name=pet annars kunde du ha googla på "pet-games" eller nått på Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 okej, ska kolla på länken vad det finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 mm, alltså jag skulle nog tycka att WOW är jätte roligt. Men med en månadspeng på bara 100Kr så är det inte så lätt att ha råd. Förut fick jag också typ 100kr men nu när jag köpt WoW så för jag ingen månadspeng & jag är nöjd med det för WoW är så kul :) om många av dina kompisar spelar WoW så ska du också det annars är det inte lika kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.