Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Min dator startar om sig hela tiden.. Och det händer -BARA- när jag lirar WoW.. Detta har pågot en längre tid nu, har bytt både grafik kort ( för det smällde :P ) och uppgraderat RAM Minnet. Datorn har blivit genomsökt massor av gånger av de som sålde datorn, men nu hittar de inget fel något mer.. Jag har också sökt igenom efter virus men inte funnit något.. Någon som har en aning vad som har hänt.. Och hur man fixar detta?

Redigerat av XxXHaZteXxX
Gäst OneDream
Skrivet

kan det inte vara så att din dator klarar av wow

så är det för mej med caq (command and conqur)

att våran dator är mera till internet. Det är inte den värsta speldatorn direkt. Då brukar den lagga och stängas av, ibland stängs skärmen av..

Så kan det inte vara nå liknande så på din dator?

Skrivet (redigerat)

WoW funkade innan.. Det började när mitt grafik-kort small.

1GB RAM, 10 GB Ledigt Utrymme. Grafikkort, Nvidia GeForce 7600. Vart ser man GHZ?

Redigerat av XxXHaZteXxX
Skrivet (redigerat)

Som sagt, din dator klarar nog inte av wow, om du inte vill byta dator så kan du alltid göra en total omstart på datorn, Dvs. att alla program, allt försvinner förutom några standar saker som alltid är med , sedan så instalerar du bara wow.

Redigerat av Tomato
Skrivet

iochmed att ditt gfxkort small så kanske din dator är varm? kanske därför den startar om(den är programmerad att göra det när den blir för varm)

Skrivet (redigerat)

Hans dator ska visst klara av WoW. Ghz kollar du på : den här datorn>Visa system information.

Redigerat av DraggO
Skrivet

Hans dator ska visst klara av WoW. Ghz kollar du på : den här datorn>Visa system information.

Klart... Men dock om han kanske (bara ett exempel) skulle ha ungefär 10gig porr, och en massa j*vla spel som tar upp hela datorn, då får inte wow plats.

:meddum:

Skrivet

Rensa din dator med allt som du inte behöver. sen gör en Diskdefragmentering.

Start > Tillbehör > Systemverktyg > Diskdefragmenteraren.

• Skapa ny...