Garone Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) Min dator startar om sig hela tiden.. Och det händer -BARA- när jag lirar WoW.. Detta har pågot en längre tid nu, har bytt både grafik kort ( för det smällde :P ) och uppgraderat RAM Minnet. Datorn har blivit genomsökt massor av gånger av de som sålde datorn, men nu hittar de inget fel något mer.. Jag har också sökt igenom efter virus men inte funnit något.. Någon som har en aning vad som har hänt.. Och hur man fixar detta? Redigerat 9 Juni 2007 av XxXHaZteXxX
Gäst OneDream Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 kan det inte vara så att din dator klarar av wow så är det för mej med caq (command and conqur) att våran dator är mera till internet. Det är inte den värsta speldatorn direkt. Då brukar den lagga och stängas av, ibland stängs skärmen av.. Så kan det inte vara nå liknande så på din dator?
Crys Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 Skriv lite info om din data, hur mkt Ghz, RAM och minne och sånt.
Garone Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) WoW funkade innan.. Det började när mitt grafik-kort small. 1GB RAM, 10 GB Ledigt Utrymme. Grafikkort, Nvidia GeForce 7600. Vart ser man GHZ? Redigerat 10 Juni 2007 av XxXHaZteXxX
PRIMO Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) Som sagt, din dator klarar nog inte av wow, om du inte vill byta dator så kan du alltid göra en total omstart på datorn, Dvs. att alla program, allt försvinner förutom några standar saker som alltid är med , sedan så instalerar du bara wow. Redigerat 10 Juni 2007 av Tomato
Vitdom Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 iochmed att ditt gfxkort small så kanske din dator är varm? kanske därför den startar om(den är programmerad att göra det när den blir för varm)
Crys Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) Hans dator ska visst klara av WoW. Ghz kollar du på : den här datorn>Visa system information. Redigerat 10 Juni 2007 av DraggO
PRIMO Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 Hans dator ska visst klara av WoW. Ghz kollar du på : den här datorn>Visa system information. Klart... Men dock om han kanske (bara ett exempel) skulle ha ungefär 10gig porr, och en massa j*vla spel som tar upp hela datorn, då får inte wow plats. :meddum:
Garone Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2007 Den har inte blivit varm. Den har varit av i en dag.
Crys Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Skrivet 12 Juni 2007 Rensa din dator med allt som du inte behöver. sen gör en Diskdefragmentering. Start > Tillbehör > Systemverktyg > Diskdefragmenteraren.
Garone Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2007 Det är fixat nu iallalfall.. Gick över av sig själv.. O.o
Rekommendera inlägg