JonteFire2 Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 hej, jag undrar om gameboy SP-link kabel fungerar att linka med ett vanligt gameboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Nej,jag tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 öh...ja det tror jag, min till game boy color funkar till game boy advance sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Men min kompis säjer att det INTE funkar till gameboy advance sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Ursäkta, men varför starta tråd om detta? Det är väll bara att du kollar om det går, svårare är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Det är ju inte alls onödigt! Man har ju sånna här forum för att fråga massa saker! Men det var däremot onödigt att du skrev det där inlägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) Det är ju inte alls onödigt! Man har ju sånna här forum för att fråga massa saker! Men det var däremot onödigt att du skrev det där inlägget Nä men, alltså.Om du har en link cabel, så är det ju bara att du testar, om det går! Än att bara starta onödiga trådar. +, det du menar att man har sånna här forum till att fråga en massa saker, då menas det inte att man ska spamma ner hela forumet. Redigerat 21 Juni 2007 av Scorpions Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 men jag har ingen kompis som har link-kabel så då kan jag ju inte testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Jaja okey. Nä men alltså de båda konsollerna har olika portar, du måste ha en link kabel som har både stora och små utag typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Jag har faktiskt testat. Det går att använda en vanlig linkkabel till SP. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Ja, det går men som scorpions säger, är att på ett gbc så är link uttagen små, på ett Sp, är link uttagen större, så det krävs en sladd som har vadera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg