robin276 Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 HEJ!!! NI SKA VETA DET ÄR VIRUS I ZELDA ONLINE JAG FICK INSTALLERA OM MIN DATOR BARA FÖR ATT DET GJORDE SÅ JAG INTE KUNDE GÅ UT PÅ INTERNET OCH DEN TAR BORT FILER FÅR DIN DATOR!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 ja det är nån som hackat zelda online och lagt in nåt skit virus där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Tack då ska jag inte gå ni på zelda online. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Vart kan man få tag på ZO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 mm, det undrar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Link Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Fattar inte varför folk ska gå runt och förstöra för andra som vill ha kul, ADmin (Wayne) Har du lagt in en trojan i själva programmet, det händer inget om du instalerar spelet men om du startar spelet är du helt körd :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Vart kan man få tag på ZO? menar du inte "Vart kan man få tag på virus?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.