agiyr Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) Jo, det finns en sak som heter pokemon netbattle som man spelar pokemon på..det laddas ner på smogon.com som nu håller på att uppdateras.. När det är lkart tänkte jag göra en liten tunering mellan de på fuska för att se vem som är bäst!! Vad tycker ni? Ps: ladda ner påhttp://tvsian.info/netbattle/download.htm reglerna: inga "Ubers": mewtwo deoxys lugia ho-oh rayquaza groudon kyogre latias latios mew högst två andra legendariska self KO clause battle timeout unrated sleep clause apply pp ups Om båda spelarna accepterar så kan man byta reglerna för den matchen! Anmälda: Dave37 agiyr Master_Adi Perisoreus poke_johannes Umbreon_moon oddy BeAOoogieBoogie PS: Skriv gärna netbattle namn! BeAOoogieBoogie VS Dave37 Master_Adi VS poke_johannes Umbreon_Moon VS oddy agiyr VS Perisoreus Vi gör så här: När 2 st är inloggade så kan de spela, och 2 andra är inne kör de, för det blir svårt att hitta ett tilfälle när alla är inne! Redigerat 15 Juni 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Jo, det finns en sak som heter pokemon netbattle som man spelar pokemon på..det laddas ner på smogon.com som nu håller på att uppdateras.. När det är lkart tänkte jag göra en liten tunering mellan de på fuska för att se vem som är bäst!! Vad tycker ni? Jag tycker det verkar coolt. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 har du netbattle? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 låter fett grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 alla som villl vara med säger det nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 alla som villl vara med säger det nu! ja , men jag har inte så bra pokemon vad är gränsen på lvl kan du inte göra 2klasser :rambo: men fett coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 asså, på netbattle kan man göra alla pokemon och spela med de. Då blir det också mer rättvist, man måste inte ha de man har på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 jag är solklart på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Jag kan också delta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 ok, jag har gjort mina pokemon nu, hur gör jag för att börja spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Låter roligt ska ladda ner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 ok, jag har gjort mina pokemon nu, hur gör jag för att börja spela? tryck bara start battle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg