Garone Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Jag brukar ta motorcykeln, och sen ta första bomben.. Men efter det kommer Carlito i sin bil och kör över mig.. Jag flyger av motorcykeln och dör/blir zombiemat.. Hur dödar man/kommer förbi Carlito? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 när han närmar sig, när du letar efter bomberna, hoppar du av motorcykeln och börjar hugga i förarsätet med small chainsaw.. du kan också använda real mega bluster eller lightsaber Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Men, man måste ju stanna motorcykeln för att gå av, och om man står framför bilen blir man ju överkörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 ta en lastbl då.. fungerar minst ika bra och om du krockar så flyger du inte av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead_rising Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 när han närmar sig, när du letar efter bomberna, hoppar du av motorcykeln och börjar hugga i förarsätet med small chainsaw.. du kan också använda real mega bluster eller lightsaber jag behöver lite hjälp jag hittar inte till vapen afären eller den afären där man ska träffa den agenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.