Str4ndB3rg Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Vart kan jag hitta COD2 multiplayer demo? 50 fm far du om du hittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Finns inget multiplayerdemo, bara ett singleplayerdemo med ett uppdrag i afrika som finns att tanka från t.ex. n-zone. Men det är ett skitbra spel och kostar bara 170:- på cdon.com så köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Jo, jag rekomenderar dig verkligen att köpa spelet. Det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Vart kan jag hitta COD2 multiplayer demo? 50 fm far du om du hittar det. Tror inte det finns nått demo.Köp spelet :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag ska kopa det men bara undra om det fans nogot demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Call of duty 2 demo: http://www.nzone.com/object/nzone_cod2_downloads.html Men där spelar du singleplayer, det finns som sagt inget mulitplayerdemo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 nä, men ladda ned singleplayer demon om du vill testa på spelet. Dock är det oändlig stor skillnad mellan singleplayer och multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.