kimen Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 King Dedede joins the brawl! =D Ja, utannonserat och klart på SSBB's hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) Vem är "King Dedede" :blink: . Kolla på hemsidan precis, vilken cooling Dedede är :lol: . Redigerat 25 Oktober 2007 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Jag vet, det bekräftades i förrgår. \o/ I början skriver du; "SONIC SKA INTE VARA MED, DU ÄR JU DUM SOM TROR DET." Och när det är utannonserat så säger du bara: "Jag vet, det bekräftades i förrgår." Tänk efter grabben? 1. Jag skrev inte att den som sa att Sonic skulle vara dum, läs igenom mitt inlägg. 2. Jag skrev inlägget där det stod att Sonic inte var visad (inte att han inte skulle vara med) före han bekräftades på hemsidan. -____- 3. Tänk efter själv? Redigerat 27 Oktober 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Sonic kommer vara med kolla bara på trailers på discshop t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Sonic kommer vara med kolla bara på trailers på discshop t ex.Har du läst de senaste inläggen i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 opps nej sorry. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon87 Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 tja allt är sant gå in på ssbb dojo så kommer du få se att sonic är med kontrolen har inte kommeit ut ännu men den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.