Dave37 Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 (redigerat) Jag behöver bra attacker på mina Pokemon kan nån komma med förslag, jag listar dom här och skriver vilka attacker jag ska ha så kan väl ni hjälpa till att fylla i luckorna? Mewtwo: Blizzard Fireblast psychic Recover Mew: Psychic hypnosis -------- -------- Mewtwo: Ice beam Thunderbolt psychic Recover Mew: ------- ------- ------- ------- Mew: ------- Mega kick Psychic Thunder Mewtwo: Earthquake Shadow ball Psychic Recover ________________________________________________________________________ En mew ska vara fokuserad på att ta kol på Dark pokemon och totalt ska dom vara effektiva mot alla typer. Och attackerna måste finnas på R/B/Y. Redigerat 24 Juni 2007 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 mew kan ha:transform psyshic ball flash recover :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) psyshic ball? den finns väl inte? och transform jag vet inte, man får ändå bara 5 av varje attack och det tar en runda av att förvandla sig. varför flash? EDIT: dessutom kan man väll inte få recover som TM? Redigerat 12 Juni 2007 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Nej,kanske inte Mew:hyper beam psychic transform ancientpower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 ancientpower finns inte på R/B/Y varför transform? Psychic låter bra. hyper beam skadar 120 på två attacker = 60/attack = inte så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 En mewtwo: Psychic ice beam thunderbolt flamethrover recover shadow ball eq någon normal attack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 ancientpower finns visst,claydol har den exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Men den finns ju inte i R/B/Y. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 jaha,trodde han menade ruby,sapphire o emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Du är nybörjare i pokemon, va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) En mewtwo: Psychic ice beam thunderbolt flamethrover recover shadow ball eq någon normal attack! mewtwo utan recover? njjaaa.....eq= earthquake? låter bra. nomal attack; return? låter det bra? finns iofs inte på R/B/Y men några små undantag kan jag göra. Redigerat 15 Juni 2007 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg