Spikey Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Min kompis råkade avinstallera sina grafikkorts drivrutiner och han vet inte vad han har för grafikkort förutom att det är ATI som har gjort det, Har testat dxdiag men det står Okänt överallt, samma sak på enhetshanteraren, han kan inte spela nått det står bara att ati2erec.dll fattas, har kollat runt på nätet finns inte att ladda ner nånstans, tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Kollat Enhetshanteraren? Högerklicka på Den här datorn > Egenskaper > Maskinvara > Enhetshanteraren tror jag. Annars får ni väl öppna burken och kolla efter... Sen är det bara att tanka drivrutinerna från http://ati.amd.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Mmm men jag tänkte att vi skulle slippa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.