Gäst UAP Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Skrivet 11 Juni 2007 (redigerat) Start > Kör > msconfig > gå till Autostart > avmarkera alla sen när man loggar in så går det mycket snabbare:D Redigerat 11 Juni 2007 av fupr05 Citera
epaaj Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Skrivet 11 Juni 2007 Tja, snabbt bör det ju gå. Men frågan är hur bra det blir. Man kommer ju få starta en massa manuellt senare i alla fall. Bäst är att avmarkera saker man vet att man inte behöver. Allt annat som man är osäker på eller vet att man vill ha bör man låta vara. Citera
Mumutio Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Skrivet 12 Juni 2007 Bra att du påminner mig, behöver defenitivt göra det på en av datorerna, så mycket applikationer som startar vid varje inloggning. Citera
Vitdom Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 får jag bara fråga en sak, varför har du en keylogger? xD Citera
Mumutio Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 Det kan det ju inte vara!? Vem är så dum att de skriver keylogger då som namnet på programmet? XD Citera
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) Bra guide! Fast den kan vara livsfarlig för datorn, då startar ingen brandvägg eller antivirus om du gör så. Tips, använd istället något program som t.ex. Startup Optimizer. Startup Optimizer visar vad du inte bör ta bort och rankar dem i grupper, använder det själv... bra program. Det kan det ju inte vara!? Vem är så dum att de skriver keylogger då som namnet på programmet? XD Det är em home-keylogger, den funkar som en vanlig. Bara att informationen inte skickas direkt till nån hacker som vissa keyloggers gör, eller sparas i en txextfil. Utan vad jag vet så måste han sätta på det programmet för att kunna läsa av vad hans syster har gjort(skrivit) vid datorn t.ex.... Vet inte, men tror att filen också är krypterad. Har egentligen ingen aning om detta, men vet ungefär... så jag lovar inte att allt är helt rätt. Redigerat 13 Juni 2007 av TheExecutor Citera
Gäst UAP Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) den keylogger skiten är bara en gamal sak som inte går att avinstallera så jag har den avstängd så den bara ligger och skräppar <_< men det här Startup Optimizer hur vet man vilka man kan avmarkera då?:P Redigerat 13 Juni 2007 av fupr05 Citera
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 Står vad det är för "TYPE", t.ex. Unknown, Required. Harmful ska man ta bort direkt, oftast. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.