Zhark Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 kolla in det här klippet som jag har get det ärofulla namnet "aj som in i h*lvetes j*vlar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 SHIT! fy *** vadedär måste ha gjort ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Han som är på videon heter Andrey Chesnokov och slutade spela direkt efter det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 japp, nu är han coach istället. Jag som spelar tennis också :glare: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) det gjorde troligtvis inte alls ont de första 30 minutrarna eftersom kroppen skärmar av smärtan en liten stund men sen så hade han nog redigt ont, men han fick nog lite goa grejer så att han slapp känna det. Förövrigt har jag lyckats med en liknande grej fast med båda handlederna, dom gick rakt av och händerna låg uppepå själva handleden eller där de ska sitta. Såg lite läskigt ut med två fladdrande händer som bara hängde o dingla men jag kände inte ett skit och som tur va kom ambulansen rätt fort så de kunde ge mig lite grejs. Redigerat 12 Juni 2007 av Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackew Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Åhhhhh fyyyyyy faaaaaaan jag ryser när jag ser videon :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 AJ! det måste gjort ont... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Det ser inte ut att göra så ont, men det gör nog ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 jag slår vad om att han sa DOH! när det hände :> aj! ser ut att göra piss ont :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 AJ! hur kan det hända nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Haha, f*n va ägd =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Ja...det lär väl gjort ont... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.