Staejjkarn Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Fick kolla på den 10 gånger först. För jag letade efter när den snabba bollen skulle träffa han i bollarna, för det var så jag trodde det skulle hända haha. Sen såg jag hans lilla fot :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 (redigerat) o_O aj... Redigerat 27 Juni 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 jag tror inte det gjorde ont i början för man känner inget pga chocken :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Aj, den där skadan verkar vara riktigt illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Påminner lite om den där boxarvideon, hittade inte den men det är en kille som bryter foten på samma sätt. Vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 (redigerat) Jo, har sett den med, händer exakt samma sak med foten. Hittade den. Redigerat 28 Juni 2007 av kola_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Brist på kalk leder till benskörhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Jo, har sett den med, händer exakt samma sak med foten. Hittade den. Jädrar :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.