Gäst lordifan Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Spelar bara det när vi ska åka i bilen 2-3 timmar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Spelar ol' pokemon red ibland när vi åker upp till dalarna under sommarn =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Jag äger ett GameBoy Pocket, och jag spelar på den iblamd när jag inte orkar göra något annat. Jag spelar mest Zelda links awakening, jätte bra spel men för lätt :lol: Hoppas att jag inte är den enda som spelar GB pocket :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jag spelar aldrig på mitt. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 spelade senast på mitt idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 jag spelar Gameboy color:D ja har de ljusgröna vilket har du? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Brukar spela ibland fast nu är det sönder Fast har ju iofs GBA och DS :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antvari195 Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag spelar när jag orkar. Det har börjat bli glapp så jag försökte laga det. Det funkar bättre nu men inte lika bra som när det var nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Har tappat bort alla min spel förutom ett till game bot så det blir inte såmycket spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 mitt gameboy pocket e borta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg