Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Tryck på [start] sen Kör...sen skriv in "telnet towel.blinkenlights.nl" Så kommer Star Wars i Kommando tolken...coolt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 det finns redan en likadan tråd i humor <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 det finns redan en likadan tråd i humor <_< Kan du länka till den? Jag hittar den inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) om jag minns rätt så var det jag som gjorde den, hittade den där telnet för några månader sen edit: här e den http://www.fuska.se/forum/Star_Wars-t84013.html :) Redigerat 13 Juni 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 vad är meningen med denna tråd? Den borde tas bort, eller flyttas i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 jag hittade på youtube inte på fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.