Sharzor Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Det jag vill veta är om det går hur man ändrar farten, fästet osv på bilarna? Jag har laddat ner en stunt bana men bilarna är för sega för att klara stunten.. lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 skaffa bättre bilar med fusk koder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 på vice city var det ganska lätt, man skule bara gå in i en fil med notepad & ändra nått så blev dom snabbare, men på gta3 vet jag inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 testat nån av dom här bilarna Cheetha Banshee Infernus Stinger Fbi Car ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jag har det inte på dator och har aldrig spelat något GTA-spel på dator heller, men skall du ändra liknande saker bör du ändra handling.cfg. Finns tutorials och tips här. http://projectcerbera.com/gta3/handling-overhaul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 (redigerat) Tack Cyper. Någon som iaf fattade vad jag var ute efter <.<' Hade jag varit ute efter en snabb bil hade jag letat upp den sjävklart (det finns inte bil koder på GTA 3...) Men jag ville ändra lite handling topspeed på de sämre bilarna osv... Kom även fram till att det är ganska avancerat att fixa sådant =) Någon som vet vart BF injection spawnas/körs? Redigerat 22 Juni 2007 av Sharzor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg