WASD Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Wasd, min lilla bror, man sitter ibland i fängelse i 2 min, då kan du inte göra något, annars finns det alltid ngt och göra och :) ska prova det då, är det samma med neopets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Neopets suger förövrigt, så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bling Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) jag glömmde det finns runescape.com dragonfable.com moparscape.org mitt råd är att inte spela neopets det e för 5 åringar. och det e verkligen inte :cool: Redigerat 21 Juni 2007 av bling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Det ska vara text-baserat eller flash, jag vill kunna spela det på Wii :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Gangland värkar något. På gangland så åker man ju in rätt so oofta men när man väl är inne så är det 1000 sekunder. Vilket är mer än 2 minuter. EDIT: Det är rätt så enkelt o få cash o annat.. Jag började för ngra timmar sedan och har redan typ Respekt: 1129 Cash: 4000.000.000 + Speed: 970+ Men en fråga om man dör hur gör man så man inte är död så man kan spela igen ? Redigerat 28 Juni 2007 av SoftTower Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 hmm, ska testa gangland kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.