papyrus_pokemon Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 1.ska jag välja diamond eller pearl? 2.kommer det ut 27/6 eller 27/7? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 1. Diamond 2. 27/7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNicke Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Pearl tycker jag, för det har jag, du kan ju beställa det på www.tradera.se eller .com jag kommer inte ihåg, isåfall så kanske jag kan hjälpa den om du har fastnat oxå! om du vill förstås :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Daimond ska du köpa har det själv köpte det i usa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) Jag valde Diamond så att jag kunde få tag i så många Pokemon som möjligt. Jag köpte import på cd-wow.se. Redigerat 14 Juni 2007 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Har en kompis som har pearl, han tycker det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Diamond! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Beror väl på vilka Pokémon du vill kunna fånga. Diamond & Pearl Exklusiva Själv har jag bokat Diamond, Pga Tyranitar, Scizor och rampardos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 ok jag tror jag väljer diamond för jag gillar mer dom pokemona + att så många tycker det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Men om du har pokemon spelande kompisar (som ochså väljer diamond) eller om du kommer använda mycket wi-fi till det så tycker jag att du ska välja Pearl, PGA så många som har Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Men om du har pokemon spelande kompisar (som ochså väljer diamond) eller om du kommer använda mycket wi-fi till det så tycker jag att du ska välja Pearl, PGA så många som har Diamond. 2 kompisar ska skaffa men dom skaffar olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Skaffa det spelet beroende på om du vill möta Dialga eller Palkia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg