Hoppa till innehåll

Ändra Ikoner


sp3tan

Rekommendera inlägg

jo jag försöker ändra lite ikoner som jag laddat ner från crystalxp.net och jag vill ändra en del ikoner som: mapp till en snyggare mapp. min hårddisk till en snyggare också. och som ikonen " security center/firewall stängt/firewall på/frågoroch security varningar till en bättre ikon. sedan finns det en ikon som är som instalering och den vill jag ändra också till en bättre. vill ändra ta bort knappen och stopp knapen till en annan också och ändra ikonen som är som dvd rom till en bättre ikon. det är det ända jag vill ändra men problemet är jag vet inte vart och hur jag gör det .. hitils har ja kunnat ändra den här datorn och paperskorgen i egenskaper sedan skrivbord .. men jag vill ändra det som står ovanför just nu ... här är en del små bilder på dom men det är mera men i alla fall xD http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.132.htm .. kom ihåg vill bara veta exakt vart jag kan ändra det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...